پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پارسا خوش تيپ 2

عمو داره بابا میشه

1393/1/28 13:19
نویسنده : مامان و بابا
168 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش عمه جان اومد خونمون و یه خبر خوب بهمون داد که زن عمو نی نی داره و عمو میخواد بابا بشه چیری که خیلی خیلی دوست داشت.

خداییش من که خیلی ذوق کردم و خوشحال شدم و از حالا بگم که من نی نی عمو رو خیلی دوست دارم.

اخی پارسا جون عمو خودش دیگه نی نی داره دیگه بعد که نی نی اومد شما رو خیلی خیلی دوست نداره(شوخی کردم پسرم عمو و زن عمو خیلی خیلی دوست دارن و دوست میدارن)

حالا که یه نی نی داریم و خیلی هم دوسش داریم یه کادوی خوشکل و دوست داشتنی براش داریم.

الان نمیگیم تا اماده بشه بعد....چشمک

heart clipart graphicschildren clipart graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
31 فروردین 93 20:51
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزتون مبارک دوست خوبم