پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

پارسا خوش تيپ 2

شیرین زبونم

1393/10/18 16:05
نویسنده : مامان و بابا
190 بازدید
اشتراک گذاری

اما از شیرین زبونیات چی بگم که همه رو شیفته خودت کردی.

زبون میریزی بیا و ببین.

شبا که میخوای بخوابی میگی من دلم شیر میخواد و دلم شیر نخورده که گوی(قوی)بشه.

تا بیای بخوابی صدبارو در یخچال میری و میگی من دلم چی میخواد.

برا نی نی عمو هم که شعر میخونی و میگی:

هستی خانم                  بله

کجایی خانم                   بله

میای بریم                     نمیام

خسته میشی             نمیشم

وای وای وااااااااااااااااااااااااااااااای

برا همه هم میخونی و کلی رو جی هستی هم تعصب داری.وقتی گریه میکنه شما میشی مترجمش و میگی که چی میخواد و چی میگه.

اونشب بابا اشتباه به هستی گفت چیه بابا؟

که شما فورا برگشتی گفتی من باباتم

یعنی میخواستی بگی بابای منی

خخخخخخخخخخخخ

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان محمدهانی
21 دی 93 13:50
آخ جون پارسا برگشت با یه عالمه هنرهای جدید.دلمون تنگ شده بود واست
مامان محمدهانی
21 دی 93 13:52
وای عزیزم پس عکس نی نی جدید کو؟؟؟ها؟؟؟؟با پارسا کوچولو عکس بندازن خووو
علی جون
8 بهمن 93 0:32
این عشقه منه.پارسا گلم شیرین زبونم دوست دارم