پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

پارسا خوش تيپ 2

کارا و حرفای قشنگ و جدیدت

1393/8/2 1:07
نویسنده : مامان و بابا
157 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمی که باهوشی و عاشق زبان انگلیسی

من اونشب تازه از شما انگلیسی مژه رو یاد گرفتم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

همه دوست دارن چون کلی کلمات انگلیسی بلدی.

و بعضی مواقع وقتی چیزی میخوری و دوست نداری به ما بدی کلی دلیل و برهان میاری که ما نخوریم

مثلا اونروز داشتی بعد هرگز پفک میخوردی اخه بابا اجازه نمیده که پفک و چیپس و... بخوری،بعد منم میخواستم بردارم که گفتی مامان پفک نخور دلت درد میگیره و من باید بخورم تا دلم خوب بشه ولی اگه شما بخورین مث زرافه پاهات و دلت دراز میشه که من کلا قانع شدم که نخورم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

قووووووووووووووووووووربووووووووووووووووون دلیل اوردنات نفس مامان و بابا

و کلا یه حرفایی میزنی قلمبه که همه میمونن ولی الان اصلا یادم نمیاد...

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان و بابا
21 آبان 93 21:21
آفرین به این دلیلای محکمه پسند پسر گل... خو راست میگه مامانی پفک برای شما بده واسه پارسا خوبه چون دیگه بزرگ شده اما شما هنوز کوچیکین
علی جون
8 بهمن 93 0:59
همین شیرین زبونیانه پارسا جونم که منو دیوونه کرده
نازنین
20 بهمن 93 0:40
واقعا لایک داره.زیبا مثه آقا پارسا